Uwaga!!

Uwaga!!!

Jest to blog o tematyce yaoi. Yaoi opowiada o miłości zarówno psychicznej, jak i fizycznej między dwoma mężczyznami. Lżejszą formą yaoi jest shounen-ai. Jeśli jesteś homofobem, albo taka tematyka ci nie pasuje to opuść tego bloga. Pozostałe osoby zapraszam do lektury i komentarzy.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach piszcie na moje gg: 9274038. Od pewnego czasu nie działają mi konferencje, więc o nowych notkach będę Was informowała i moim opisie.

środa, 23 maja 2012

Jesteś.


Jesteś.

Jesteś moim światłem,
Które oświetla ciemność mojego serca.
Jesteś moją tęczą,
Która zmienia moje bezbarwne życie.
Jesteś moim słońcem,
Które ogrzewa moje ciało i duszę.
Jesteś moim niebem,
Dla którego, tak jak słońce, wschodzę każdego dnia.
Jesteś moim księżycem,
Który oświetla moją drogę w ciemnościach.
Jesteś moim aniołem,
Który strzeże mnie przed złem.
Jesteś moim diabłem,
Który przesłodko mnie dręczy całymi dniami.
Jesteś moim pożądaniem,
Które czuję każdej nocy.
Jesteś moją nadzieją
Na moje lepsze przyszłe życie.
Jesteś moją siłą,
Która pcha mnie wciąż do przodu.
Jesteś moją tęsknotą,
Która dusi moją duszę.
Jesteś moją miłością,
Która wypełnia moje serce.
Jesteś moim życiem
I kocham cię.

4 komentarze: