Uwaga!!

Uwaga!!!

Jest to blog o tematyce yaoi. Yaoi opowiada o miłości zarówno psychicznej, jak i fizycznej między dwoma mężczyznami. Lżejszą formą yaoi jest shounen-ai. Jeśli jesteś homofobem, albo taka tematyka ci nie pasuje to opuść tego bloga. Pozostałe osoby zapraszam do lektury i komentarzy.

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach piszcie na moje gg: 9274038. Od pewnego czasu nie działają mi konferencje, więc o nowych notkach będę Was informowała i moim opisie.

piątek, 3 października 2014

Ciemność.

Konbanwa!
Witam Was kochani. Nie wiem czy ktoś to jeszcze czyta, ale i tak wrzucam. Jakby jednak ktoś jeszcze tu bywał, to informuję, że żyje i staram się pisać dalej. Niestety nie mam za bardzo czasu i weny niestety też. Dzisiaj nie mam dla Was kolejnej części opowiadanka, ale powoli nad tym pracuje. W zamian za to daje Wam dzisiaj króciutkiego one-shota. Mam nadzieje, że się Wam spodoba.
Pozdrawiam gorąco Wasza Hikaru-chan. I przepraszam, że musicie tak długo czekać.

~♥~♥~♥~♥~♥~♥~♥~

Ciemność.

Unoszę się w powietrzu czy tonę w wodzie. Sam już nie wiem. Gdy otwieram oczy, otacza mnie ciemność. Gdy je zamykam nie potrafię wyobrazić sobie światła. To jest właśnie droga, którą wybrałem. Życie w ciągłej ciemności, pustce, samotności. Niczego nie widzę, niczego nie słyszę, niczego nie czuje, poza odczuciem nieważkości ciała. Wiedziałem, że tak będzie. Byłem świadomy tego, że ciemność, którą noszę w sercu, pochłonie w końcu całe moje ciało i umysł. Moją jedyną towarzyszką na tej drodze jest nienawiść i nie jest ona przyjemna. Uwiodła mnie, sprowadziła na manowce. I chociaż sam się na to zgodziłem, bywają takie dni jak dziś, gdy pragnę się z tego wyrwać. Zobaczyć światło, poczuć ciepło. Ale mrok pochłania wszystko i moją chęć ucieczki także.

Czasami zdarza mi się wyciągnąć przed siebie rękę i próbuję coś złapać. Jednak chwytam tylko pustkę, zimną i ciemną.

– Czy jest na tym świecie osoba, która pomoże mi się stąd wyrwać?! – Od czasu do czasu słyszę krzyk mojej duszy.
– Nie ma takiej osoby – odpowiada mój umysł. – Zdradziłeś wioskę, próbowałeś zabić najlepszego przyjaciela, zabiłeś Orochimaru, Danzo, swojego brata. Chcesz zniszczyć wioskę. Kto, po czymś takim, chciałby cię ratować? Nie. Zostaniesz tu na zawsze. To twój jedyny, prawdziwy świat.
– Nie chcę tu być! Nie chce!
Moja dusza i umysł kłócą się ze sobą, a ja słucham tego i nic nie mogę zrobić. Moje ciało jest takie ospałe, zdrętwiałe, nie mogę się ruszyć. Tylko unoszę się w tej wiecznej ciemności.

– Nie chcę tu być! Nie chce! – Głos mojej duszy jest jak echo i słyszę go coraz częściej. – Wyciągnij rękę! Złap się czegoś!
– Ale tam nic nie ma.
– Wyciągnij rękę! Złap się czegoś!
I chociaż wiem, że to nic nie da, robię to i ponownie trafiam w pustkę.
– Mówiłem, że tam nic nie ma.
– Jesteś tego pewny? – Słyszę inny, ale dobrze mi znany głos. Czuję ucisk na mojej dłoni. – Otwórz oczy Sasuke.
Otwieram je i widzę przed sobą postać otoczoną światłem. Niebieskie oczy, szeroki uśmiech, ciepło bijące od naszych złączonych dłoni. – Wracamy do domu.
– Dom? Ja nie mam domu.
– Masz.
– Gdzie?
– Tam gdzie jestem ja. – Słyszę szept tuż przy moim uchu, a potem czuje czuły pocałunek na ustach.

Otwieram szerzej oczy. Widzę przed sobą biały sufit, na którym tańczą ciepłe promienie wschodzącego słońca. Wdycham świeże powietrze, w którym unosi się jakiś przyjemny zapach. Moje serce bije tak szybko, a ciało lekko drży.
– Nie możesz spać? Jeszcze wcześnie. – Słyszę obok siebie zaspany szept. Odwracam głowę i tonę w zatroskanym spojrzeniu niebieskich oczu. – Miałeś koszmar?
Ciepłe ramiona otaczają moje ciało i mocno przyciskają do drugiego ciała. Obracam się w nich i robię to samo.
– Koszmar? Nie. – Uśmiecham się lekko. – Nie pamiętam, kiedy ostatnio miałem taki wspaniały sen.
– To śpij dalej. – Zamyka oczy i wtula twarz w moją szyje.
– Dziękuję Naruto – szepczę i przytulam go jeszcze mocniej.
– Za co? – Podnosi głowę.
– Za to, że mnie uratowałeś.
– Głupi Uchiha – wyszeptał i ponownie wtuli się w moją szyje. – Nie musisz dziękować. Wystarczy, że mnie kochasz. A teraz śpij.

Zamykam oczy i ponownie otacza mnie ciemność. Jednak tym razem już się nie boję w niej zanurzyć, ponieważ jest obok mnie osoba, która zawsze mnie z tego wyrwie.


The End

18 komentarzy:

  1. Ach, cieszę się, że wracasz do formy.
    A ja zapraszam cię na: http://kolorowy-ametyst.blogspot.com/2014/08/naruto.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak super przeczytać coś świeżego : ) Mam nadzieję, że wena i czas pozwolą Ci na więcej swobody : 3

    Opko zaś bardzo z początku nawiązywało mi do najnowszego rozdziału mangi... (nie wiem czy celowo czy nie, ale ta "ciemność"...)

    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie było celowo. Tego one-shota napisałam z 2 miesiące temu. W moich opowiadaniach staram się nie nawiązywać do mangi, ponieważ nie wszyscy ją czytają, a ja nie chcę wyprzedzać faktów. Pozdrawiam :D

      Usuń
  3. Świetne. Wspaniałe. Doskonale. Moja pierwsza blogerka SasuNaru wraca do formy. Dziękuję Ci. Dziękuję za to, że mimo iż masz mało czasu starasz się dla nas pisać. I to jak pisać. Mało kto tak potrafi pisać. Jak dla mnie nie musisz się spieszyć. Kiedy dodasz coś po 2 miesiącach... nie masz pojęcia jaką to dla mnie radość.
    Dziękuję również za to, że nie piszesz zgodnie z mangą. Jestem tam na rozdziałach z Zabuzą, a na anime zacięłam się przed pojedynkiem z Nagato.
    Życzę ogromnych ilości weny i mnóstwo czasu do pisania.
    Pozdrawiam
    Ayośka

    OdpowiedzUsuń
  4. Ty żyjesz! O matko jak ja tęskniłam T^T
    Shot krótki, lekki i ociepla mi wnętrzności akurat teraz, gdy jestem chora i mam ochotę sobie strzelić w łeb ;D
    Mam nadzieję, że nigdy nie przestaniesz pisać, wena wróci, a czas zwolni dla Ciebie na tyle, byś miała chociaż chwilę na pisanie.
    Może nie wszyscy się wypowiadają, ale pewnie wciąż wielu osobą wpływa banan na twarz kiedy zobaczą powiadomienie o nowej notce na Twoim blogu ;)

    Pozdrawiam =3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniale, że wróciłaś! Dzięki. Fajny tekst, właśnie tak bym widział zakończenie mangi... Naruto wydobywa Sasuke z ciemności. No i oczywiście zostaje Hokage... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne. Raju, Hikaru, ja Cię po prostu kocham! <3

    Silence/Shia

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak fajnie, że wróciłaś! : D

    OdpowiedzUsuń
  8. co sie z tobą działo to raz, dwa bomba oneshot, trzy ja chce jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  9. To było niesamowite. Piękne. Cudowne. Hikaru moja, rozwijasz się. Brak mi słów. Ale ty wiesz, że ja zawsze jestem z Tobą :)
    Kocham Cię ;*
    P.S. Czekam na To opowiadanie z niecierpliwością :D Wiesz jakie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W końcu! ! Witamy ponownie Hikaru! ♥ Mam nadzieję że notki będą częściej się pojawiały ! Ale tak na serio to cieszę się że wróciłaś ♡♡ ♥♥ kocham i weny życzę c: /Maniaczka

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam,
    cieszę się z Twojego powrotu tutaj i mam nadzieję, że niedługo znów coś się pojawi ponownie... wspaniale przedstawiłaś tą ciemność i Naruto, który wyciąga Sasuke z niej...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  12. Yhm... TO. BYŁO. SUPER!!! Na początku takie trochę smutne i wzruszjące, zwłaszcza to, że Sasuke nie chciał nadal siedzieć w tej ciemności, tylko się z niej wydostać. A później po przebudzeniu takie słodkie! Jeeej!! (Gomenasai za moje zachowanie - dziecinna jestem ^.^")
    ~Daga
    P.S. Przepraszam, że dopiero teraz komentuję, ale jak wspominałam na dzienniku hikaru-chan, nie jestem do tego przyzwyczjona i jakoś tak...wyleciało mi no...^.^" Gomenasaigozaimasu...

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny oneshocik! Ciesze sie że wróciłaś. Maam cichutką nadzieję, że wróci Ci wena na "Niespodziewaną miłość" ! Duuuużo weny życzę i buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe. Krótkie ale poetyckie i romantyczne. Dziękuję Hikaru-san. <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ohayo!

    Lubię wszelkie opowiadania/miniaturki/oneshoty, które są pozytywne. Takie jak ten. Bardzo przyjemny, lekki, wywołujący uśmiech :)

    Pisz dalej, wiedz, że są czytelnicy ^^
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Hejeczka,
    wspaniały rozdział, cudownie Naruto uratował Sasuke z ciemności...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń